Inloggen
open.servicecentre.alt.uitleg
Hulp nodig?

Fotofy service centrum

open.servicecentre.alt.call

Telefoonnummer

+31 85 800 0260

open.servicecentre.alt.call2

Livechat

Chat nu

FAQ

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn shoot inzien?

Na een bestelling krijg je een login op onze website, waar al jouw shoots te bekijken zijn. Na levering van de foto’s ontvang je ook een mail waarna je de foto’s kunt goedkeuren voor download en gebruik.

Wat voor producten kan ik fotograferen?

Met ons basispakket kunnen we alles fotograferen, hierbij worden de producten liggend en/of staand gefotografeerd. Voor kleding fotografie hanteren wij een toeslag wegens gebruik van paspoppen en extra nabewerking.

Kan ik creatieve foto’s laten maken?

Voor fotografie met extra opmaak en attributen kan je contact opnemen met de klantenservice. We kijken hierbij naar de wensen en wat we voor je kunnen betekenen.

Waar kan ik mijn shoot inzien?

Na een bestelling krijg je een login op onze website, waar al jouw shoots te bekijken zijn. Na levering van de foto’s ontvang je ook een mail waarna je de foto’s kunt goedkeuren voor download en gebruik.

Wat voor producten kan ik fotograferen?

Met ons basispakket kunnen we alles fotograferen, hierbij worden de producten liggend en/of staand gefotografeerd. Voor kleding fotografie hanteren wij een toeslag wegens gebruik van paspoppen en extra nabewerking.

Kan ik creatieve foto’s laten maken?

Voor fotografie met extra opmaak en attributen kan je contact opnemen met de klantenservice. We kijken hierbij naar de wensen en wat we voor je kunnen betekenen.

Hoe worden de foto’s aangeleverd?

We leveren nabewerkte foto’s in goede kwaliteit en in kleiner formaat voor diverse advertenties/websites. Geef bij een bestelling aan wat voor platform of website gebruikt word om het product te verkopen, dan sturen wij je het passende formaat bij deze voorkeuren.

Hoe worden foto’s bewerkt?

We retoucheren foto’s waarbij we enige oneffenheden in het product wegwerken, en we verwijderen achtergrond naar wens. Daarnaast passen we licht- en kleurintensiteit aan waarbij het product het beste naar voren komt.

Kan ik extra foto’s of close-ups aanvragen?

Geef extra voorkeuren aan in de order beschrijving. Close-ups en foto’s met meerdere producten samen kunnen we gemakkelijk voor je aanleveren bij de bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn foto’s?

Bij Fotofy geef je gemakkelijk aan wanneer jij jouw foto's nodig hebt. Wil je zeker zijn van snelle levering van de foto’s? Vraag een snelle levering aan bij het bestellen van een shoot. Hierbij garanderen we bezorging binnen 24 uur na ontvangst van de producten.

Hoe stuur ik mijn producten naar de studio?

Na het voltooien van een bestelling ontvang je van ons een verzendlabel. pak de onbeschadigde producten veilig in en breng het pakket naar een PostNL in de nabije omgeving.

Hoe groot mag mijn pakket zijn?

Via onze verzendmethode kan je pakketten van 100 x 70 x 58 cm met een maximaal gewicht van 23kg versturen, voor grotere producten kan je altijd contact met ons opnemen.

Verzending

De pakketten worden verstuurd met PostNL. Met het gegenereerde verzendlabel zijn pakketten af te geven bij meer dan 3000 locaties. Druk hier om te zoeken naar een afgeefpunt bij u in de buurt.

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen met iDeal, Creditcard of Bancontact. Indien je op rekening wilt betalen, dien je contact op te nemen met de klantenservice.

Krijg ik mijn geld terug als ik niet tevreden ben?

Na levering van de foto’s krijg je de optie om correcties door te geven, waarna wij je graag nieuwe foto’s leveren. Wanneer je dan nog ontevreden bent, krijg je de serviceprijs terug.

In no-time prachtige productfoto's

Laten we beginnen